صفحه اصلی خدمات توری پنجره


INSECT SCREENS

 

توری پنجره های دوجداره 

باز گذاشتن پنجره ها در ساعاتی از روز بهترین راه برای ایجاد جریان هوا و تهویه طبیعی در خانه می باشد.اما بهتر است روی پنجره هایتان توری نصب کنید تا از ورود حشرات آزارسان،پشه و مگس جلوگیری شود.کارشناسان بهداشت معتقدند استفاده از مواد شیمیایی و سموم کشنده جهت از بین بردن حشرات برای انسان مضر می باشد و صحیح ترین راه برای جلوگیری از ورود حشرات نصب توری روی پنجره هاست .و از این رو برای آسایش و راحتی حال ساکنان و برای پبشگیری از ورود حشرات در پشت لنگه بازشوی پنجره ها توری نصب می شود.

 

امروزه توری هایی با قاب های آلومینیومی،یو پی وی سی،چوبی یا فلزی در انواع کشویی،لولایی،پلیسه،ثابت و جمع شونده برای انواع پنجره ها موجود است.باید قبل از نصب، آگاهی کافی از انواع توری ها داشته باشید تا با توجه به احتیاجتان گزینه بهتری را انتخاب کنید. هنگام نصب توری به قصد مبارزه با حشرات نباید چیزی را از قلم انداخت و از جمله مهمترین پنجره ها برای نصب توری پنجره های مربوط به سرویس بهداشتی و حمام می باشد.

 

 

  

 توری ثابت توری لولایی

  

 توری پلیسه توری پلیسه 

  توری سقفی

توری رولینگ  توری سقفی

 

 

واژه های کلیدی: 

توری توری در تبریز  توری پلیسه توری لولایی  تولید توری  کارگاه توری  توری رولی    تولید توری در تبریز   انواع توری   توری ثابت

 
 
طراحی و پشتیبانی توسط شرکت توسعه ارتباطات نت آورد